Datos personales

Mi foto
Asturies
Coeficiente intelectual: Aptitud para identificar, regular y razonar sobre las propias emociones y las de los demás. Emoción: Es solo un estado corporal, y sólo después una percepción en el cerebro Es un estado fisico, produce cambios fisiológicos que afectan a nuestras hormonas, músculos y vísceras. Aprende a escuchar a tu cuerpo. Reconoce tus emociones. Responde con inteligencia ante las situaciones que se te presentan en la vida. Así regularás el stress. Mala regulación de las emociones, causa sobrepeso, ya que utilizas equivocadamente los alimentos para responder a las situaciones...

lunes, 10 de octubre de 2011

La seronda en lletres asturianes

“Nuna mano teo la muerte, muerta risa, porque la otra mano, mirola y díxo-y “nos güeyos ties el vientu y na boca`l silenciu”, ( Andrés Solar)

“Nun se como facer, pa esgayar esti planeta del so equívocu” ( Ricardo Candás)

“ La seronda ye como un mar que se añera nos árboles, un llabiu doloríu que caleya´l planeta, les fueyes como lletres de una frase ensin boca escarabayen nel suely, una carta a la muerte” (Xosé Manuel Valdés)

“ Corres na praxa, vexóte de lonxe rebrincando na barba del augua, facendo guiñaes a os golpes del mar que moven na veira” ( Xosé Miguel, Suaréz Fernández)

“ Colaron les lluciernegues, frayando el laberintum del to sueñu, pa que´l día arboreciese nuevu del estanque ancultu de tos güeyos” ( María Teresa González)

“La casa au la vida ardía esbarrumbó sola, indiferente a la fatiga de viaxeros baldíos pelos caminos del olvidu” ( Inaciu Llope)

No hay comentarios: